Moi! <3 Olen päättänyt tehdä kouluratsastuspostauksen, sillä suurin osa ratsastuspostauksista on estepainotteisia. Minun pitää jopa tunnustaa että olen hieman piilotellut kouluratsastusintoani, sillä blogissa ei ole yhtäkään postausta joka liittyisi kouluratsastukseen.  Nyt taas olen päästänyt valloilleni kouluratsastusintoni, ja tällä hetkellä vetelen erilaisia kür ohjelmia kappaleeseen Take me to chuch, joka on lempibiisini, niinkuin Heidynkin.

Elikkä siis kouluratsastuksessa lemppareitani ovat pohkeenväistöt, lisätty ja koottu ja erittäin lennokas ravi. Tykkään muokata askeleitani mahdollisimman kauniiksi. Taivutella nilkkojani, ja saada askeleet näyttämään ojennetuilta. Luottoratsunani toimii Chilla, joka omaa ihanat pehmeät kauniit askeleet, ja asettuu muotoon tosi helposti.

DSC_0790.jpg

Kyllä tämä pian alkaa sujua!

Kyllä kouluratsastus todistaa vahvuutensa! Sitäpaitsi se on kivaa vaihtelua esteille, eikä yksinkertaisesti rasita jalkoja niin tuhottoman paljon että tarvitset icepowerin apuun, ja petyt kun sitä ei ole. Ennen olin kunnon esterämäpää mutta kouluratsastus ja pienet esteet ovat se minun juttu.

DSC_0794.jpg

Molemmat kuvat taas hieman pikselöiyivät. :(

Sitten kuulumisiin:

Eli meillä täällä Espoossa alkoi koulu tänään, plääh. Mutta uuden koulun ansiosta on ihan mukavaa mennä kouluun. Kuten viime postauksessa painotin että aijon panostaa tänä vuonna kouluun erityisen paljon, ja niin aijon tehdäkin. On mukava kun saa hyviä numeroita kokeista, ja ainahan olen niitä saanut, mutta nyt aijon opiskella ahkerammin kuin ennen, ja panostaa blogin tekstinlaatuun, elikkä pitempiä postauksia pari kertaa viikossa. Sitten kun saan myös musiikkiopiston lukujärjestyksen kerron teille mitkä päivät ovat ns. blogipäiviä, eli silloin kirjoittelen. Elikkäs esim. maanataina, en voi kirjoitella, koska minulla on silloin musiikinteoria ja orkka. Huilutuntieni ajan kohdasta en ole vielä ihan varma. Kuitenkin niitä kirjoittelu päiviä jotka takaan ovat tiistai, ja lauantai tai sunnuntai.

Ettei tästä postauksesta tule kymmenen kilsan pituinen, lopetan nyt ennenkuin joku kyllästyy.... :)

Mukavaa kouluviikkoa!

-Aada :)